sobota, 3 października 2015

Suzuki SV650S na pierwszy motocykl?

www.urbanowicz.net.pl
Po wielu tygodniach spędzonych na forach, zdecydowałem się na Suzuki SV650S wersję gaźnikową. Po pierwsze, spodobał mi się silnik V2 i jego brzmienie, moc od dołu, no i generalnie wygląd motocykla :) Gdy siadłem na nim przy moich 180 cm wzrostu, miałem wrażeniem, że jest on stworzony dla mnie - idealnie dopasowany. Niestety, moja Małżonka nie może tego powiedzieć, ponieważ jest dla niej niewygodny z racji gabarytów - na Virago czuła się jak ryba w wodzie :-)

www.urbanowicz.net.pl


A teraz może do rzeczy - czy uważam Suzuki SV650S jako pierwszy motocykl?

Moim skromnym zdaniem nie bardzo nadaje się na pierszy motocykl. Dlaczego?

  • silnik V2 jest dość mocny z dołu i dla kogoś nie wprawnego może być na początku trochę narowisty,
  • silnik V2 ma dość mocne hamowanie silnikiem - trzeba na początku uważać i mieć to na uwadze,
  • silnik V2 ma taką specyfikę, że przy natywnych wolnych obrotach trochę szarpie - przy wolnych manewrach wymaga wprawy z manetką gazu, albo, czego nie polecam na początek, podbicia wolnych obrotów,
  • kierownica średnio dla początkujących nadaje się do wolnych manewrów, szczególnie w prawą stronę, gdzie nie bardzo jest jak kontrolować menetkę gazu przy maksymalnym skręcie w prawo.
Mój wybór S650S był świadomy i jazda, ćwiczenia manewrowe na nim sprawiają mi ogromną frajdę :) LwG!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz