środa, 3 sierpnia 2016

Mój zestaw ćwiczeń na placu w tym sezonie

W tym sezonie mój zestaw ćwiczeń przedstawia się następująco:
  1. Rozgrzewka.
  2. U-turn.
  3. Jazda bez trzymanki.
  4. Jazda po okręgu.
  5. Siso GP.
Rozgrzewka

Rozgrzewka składa się głównie z ósemki i slalomu wolnego. 

U-turn



Zaczynam od szerokości 7 metrów i jazdy tylko na jedynce. Po kilku nawrotach rozpędzam się na dwójce, redukcja z międzygazem i nawrót. Następnie zacieśniam szerokość do 6 metrów i ćwiczę jak poprzednio. Mój cel na ten sezon to zawracać bezstresowo na 5 metrach.

Jazda bez trzymanki

Tutaj raczej nie ma co się rozpisywać, po prostu jedynka i próba jazdy na wolnych obrotach. Celem tego ćwiczenia dla mnie jest lepsza kontrola na balansem ciała. Przy tak małej prędkości nie jest to wcale proste :)

Jazda po okręgu

W jeździe po okręgu (w lewo i prawo) staram się zmieścić w średnicy 7 metrów. Jak już ogarnę 7, ćwiczę na 6 metrach. Cel na ten sezon to 5 metrów :)


Siso GP

Całkiem niedawno znalazłem bardzo ciekawy jeden z elementów gymkhany - siso GP. Wystarczy 6 pachołków, co 4 metry i jest co ćwiczyć bijąc na początek swoje rekordy w przejeździe :)


Wygląda to tak:



To tyle na dzisiaj. Lewa w górę (chociaż ja robię lewą w bok i lekko w dół) :)

Źródło niektórych diagramów: shadow.org.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz